Kalau saya Berjaga..Sila La Klik Saya..=)

Followers

Mimpi Yang Singkat

di opis saya terlelap seketika...

dan tersedar dr lelap..saya mengalirkan air mata..kenapa??

saat dlm lelap, saya termimpikan arwah..kami seolah2 di dalam cable car..beliau bersandar pada sisi badan saya dan beliau mengadap kehadapan..dan saya melihat pemandangan diluar..

walaupun wajahnya x kelihatan..tp saya tau itu beliau. dan didalam mimpi itu juga saya mengalirkan air  mata..

sedar x sedar..hari Jumaat ni genap sudah 40 hari..dan kali ini beliau tidak akan lagi berlegar2 di dalam rumah..kali ini..dia benar2 akan pergi..40 hari yang suram..40 hari yg senantiasa mengingatkan saya kepada arwah..

teringat saya cerita tentang adik..cikgu ckp adik sejak 2 menjak ni seakan berkhayal, mengelamun, x bersemangat..adakah "ketiadaan" ayah masih memberikan impak kepada adik??pada pandangan kasar kami..adik tidaklah seakrab dengan arwah..namun ia begitu menyentap semangat nya apabila ayah dah tiada. nnt la kita usahakan utk pulihkan semngat adik tu..tp bkn adik jer..saya rasa kesemuanya..

al-fatihah untuk ayah..AMIN NORDIN BIN MOHAMED ALIAS..

2 comments:

Amy Amin said...

Thanks again.... :```(

dYanah aMin said...

bak kater along..along x nangis puas..masing still simpan..so bler lagi..=p

Post a Comment

Traffic oh Traffic

Map Traffic oh Traffic