Kalau saya Berjaga..Sila La Klik Saya..=)

Followers

Ramadhan Ini

Ramadhan ini..

aper yg berbeza??sudah tentu byk..tp apa yang sama..kita sebagai hambaNya berlumba-lumba untuk mengumpulkan pahala. Terlalu banyak keberkatan yang akan dilimpahkan. Sebagai hamba Allah yg rapuh..saya berdoa agak saya sentiasa di bawah lindungan dan kerahmatannya..

Ramadhan ini..

kelibat itu tiada lagi..tp kita yg ada dimukabumi harus meneruskan hidup..
sedih itu normal, menangis itu pun normal..pada saya..
tapi saya harus kuat dan saya harus menarik nafas lega kerana ketika ini segala seksaan kubur dihentikan..pasti pembaringan ayah lebih tenang di bulan yang mulia ini..


Siapa sangka mungkin ramadhan ini yg terakhir utk kta..jadi kita harus berusaha utk melaksanakannya dengan sempurna. Moga2 segala amalan dan doa yang dilakukan dan dipanjatkan, diterima dan dimakbulkan. amin~

Selamat Menyambut Ramadhan semua..=)

1 comments:

Anonymous said...

sedey la...huk3..

Post a Comment

Traffic oh Traffic

Map Traffic oh Traffic