Kalau saya Berjaga..Sila La Klik Saya..=)

Followers

Sepi

Senyap..Sunyi..

Kenapa tak berborak??
Sebab tak ada orang nk layan aper yang nk diborakkan..

Ye ke xde??
Yeee..sbb bila orang penat dia xnak berborak..

Abes tu??
Nak buat apa lagi..diam je la. Tak kan nk bercakap sorang-sorang. Nanti orang ingat x betul plak.

Penting ke ape yang nk dicakap kan tu??
Mungkin tak penting seperti hal-hal dunia. Tapi bila berborak tu kan kita dpt kongsi cerita, senyuman, kegembiraan. Memang lah saya tak ada benda penting utk dibincangkan. Tapi kadang-kadang rindu nk borak-borak macam dulu. Borak-borak ringan.

Tak ada ape la. Tak payah nak pikir lebih-lebih. Kan boleh jer monolog sendiri-sendiri. Habis cerita.

1 comments:

Пётр Ларионов said...

Оцените! индивидуалки массажистки Москвы
Хочешь вкусить всю сладость эротического удовольствия, полученного от ненасытной дамы? Тогда приезжайте ко мне, прекрасной незнакомке. Я люблю дарить мужчинам радость.

Post a Comment

Traffic oh Traffic

Map Traffic oh Traffic