Kalau saya Berjaga..Sila La Klik Saya..=)

Followers

Mari Bercerita Pasal "KUE TIAW KUNGFU"

Cuba bayangkan dalam satu pinggan tu ader sebuah hidangan yang bernama 'kue tiaw kungfu"..dengan kue tiaw nyer bersalut telur yang garing..wpun dh kene kuah nyer still garing..ayam, sotong dan udang menari2 riang di dalam pinggan. dihiasi plak dengan sayur-sayuran yg  menyihatkan. slrrrppp..

nak tau kenapa tetiba saya bercerita mengenai makana??sbb nyer kue tiaw kungfu nie merupakan makanan yg kerap diorder (lately)..tp still tercari2 mane la kedai yg ader kue tiaw kungfu yg paling sedap. nk yg kue tiaw n telur dia garing n bukan hangus..sbb ader skali makan telur dia dh hangus2 sket..hihi. kalau la ader yg tau mane tmpat best nk makan kue tiaw kungfu nie kan..bagi la tau saya yer..

gambar diambil dr zawiyah-nizam.blogspot.com

mode: lapar..nk kue tiaw kungfu!!hehe

1 comments:

djambu puadovich said...

saya pun peminat kuetiau jugak! x kira ape jenis kuetiau. kungfu ke, goreng ke, kerang ke, char kuetiau banjir ke ape ke. yummy!

Post a Comment

Traffic oh Traffic

Map Traffic oh Traffic