Kalau saya Berjaga..Sila La Klik Saya..=)

Followers

Klu Cik Aida dh Sah..Saya Pun..

huhu..br pagi td baca blok cik aida yg mengatakan cik aida dh sah jd warga cerana..br sebentar td..saya pun dpt berita yg sama. cuma kuat kuasa bulan depan..alhamdulillah..tp..

haa..kenapa ader ayat tapi tu kan..ni sbb nyer..t pas dh confirm, kalau la nk benti kan..kena bagi notis 2 bulan..omg..bapak lama..nampaknyer..keje jer la aku kt sini..dh x payah cari2 lagi tempat len..

hope semangat ni kuat la yer nk keja + belajar dlm satu masa..ader rakan2 seangkatan dh mula menyuarakan kepenatan..adeh..cm no ngn den nie..huhu..xpo2..denah mesti kuek..haha.. 

ok2..nk bonti la kek(kat) sini haa..trima kaseh pada yg sudi membaca..take care semua!!

0 comments:

Post a Comment

Traffic oh Traffic

Map Traffic oh Traffic