Kalau saya Berjaga..Sila La Klik Saya..=)

Followers

photo TAG..Memang Sesuai utk Entry Ini


************************************************************************************

and here it is

the 5th picca in the 5th folder in FaceBook account

 
Muhammad Amerul Fiqhri
Gambar bergaya nie di tangkap di luar chili's Mid Valley..saya mmg ske snap gamba bdk encem nie..hihi..Hari ni saya dpt berita gembira..bdk di atas ni berjaya dapat 4A 1B dlm UPSR dia..gud2..sgt bangga dgn bdk kecik yg dh besar nie..xsangka sungguh dia dpt break record saya..adeh..kalah ngn adik plak..ala..saya rasa pekse skang nie senang kot..(still xnak mengalah wpun dh kena beat)..tp satu yg saya bersyukur sgt sbb saya xde janji2 nk bagi dia ape2 kalau excel upsr..ahahahaha..syukur..hihi..tp dia dh request nk boot adidas @ kasut jalan adidas..adeh..dia igt akak dia nyer jawatan ketua pengarah ke..??tp xtau la kan klu ader lak rezeki dia..kak nana x janji ye fiqhri..end of story..=)


2 comments:

||Cik Aida|| said...

c h i l i ' s

hmmmmmmmmmmmmmm

dYanah aMin said...

aper benda nyer ko 'hmm' kan??

Post a Comment

Traffic oh Traffic

Map Traffic oh Traffic